Coming up: fullbokad vecka!

Imorgon ska jag på möte och framföra min idé :) Håll tummarna för mig. Tror att det skulle kunna bli något bra om jag lägger manken till. På eftermiddagen vankas det volleyboll, igen! :)

På tisdag måste jag fixa tid hos tandläkaren och sedan fota för full rulle! På kvällen ska jag försöka ta mig iväg till gymmet. På onsdag blir det tidningsredigering som gäller och på kvällen ska vi försöka komma oss iväg och simma lite. Torsdag kommer att gå i medieteorins tecken och på kvällen blir det scenisk beredskap.

Detta var lite av allt som jag har inplanerat. Förutom detta måste jag fortsätta läsa lite kurslitteratur.

Är skönt mör efter dagens volleybollpass. Kommer att sova extra gott inatt, lägg dessutom till att jag har fint sällskap bredvid mig inatt också. Det gillas!

Puss.

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv; Tackar!:D

2010-09-05 @ 22:29:18
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hejsan, allt bra med dig? :)

2010-09-05 @ 23:26:20
URL: http://cevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0