En lördag med blandad kompott, helt enkelt.

Igår överraskade vi Johan med pannkakor. Han blev kidnappad med ögonbindel och allt. Det var kul! Gött med pankisar. Speciellt med glass, grädde, sylt och bär till. Blev mätt. Lyckades dock klämma mig lite chips också. Inte nyttigt, men gott. Blir onyttigheter ikväll också i form av vin (vitt och rosé, köpte två miniflaskor), cider och något slags snack, typ chips eller ostbågar. Har inte bestämt mig för vad jag är sugen på än och vad mina klasskamrater kan tänkas vara sugna på.

På stan var det full rulle i valstugorna, fick en kokbok av Moderaterna. Gött. Sen gick jag och språkade med Miljöpartiet, de bjöd på muffins och bullar. Gött! Lite drygt en vecka kvar till valet nu, det märks. Alla partier går på högvarv.

Har förresten gått och blivit med systemkamera också - sweet! Har lekt lite med den idag, fotat mina fina skor bland annat. På tal om skor så blev jag kär i några par i Gallerian idag. Åh. Måste ha ett par nya svarta höst-/vinterskor. Det får bli nästa "löning", eller nåt.

Snart ska jag se Sverige - Danmark på TV, heja Sverige!

Kanske ska äta någon slags lunch också? Ja.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0