Hepp då!

Idag var jag på lite mingel med fika. Circus Sale ska tyvärr lägga ner nu, sista dagen imorgon. Jag passade på att shoppa lite till, fick fyra plagg för 80 kr, sweet! Det var nämligen ta två betala för en, så då blev det ju ta fyra betala för två för mig. Typ. Köpte två toppar och ett par chinos till mig och ett till par av de där grårutiga byxorna, till Thea, som fastnade för dem när jag visade dem för henne idag :) Efter att jag shoppat lite satte jag mig i solen och bara njöt :) Fotade lite också. Tre av bilderna får ni se här;



Lila chinos, Monki.



Mönstrad t-shirt, Monki. Lite rolig och retro, tycker jag.



Syns inte så bra på bilden, men det är en t-shirt/tunika med en spännande krage, från Cheap Monday.


Kommentarer
Postat av: rock n roll mamma

jättefina plagg! perfekt med 2 för 1

2010-09-26 @ 18:02:58
URL: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0