London Calling: Juni 2009

Tänkte att det kanske är dags att ta upp mina återblickar på London. Sist jag blickade tillbaka här i bloggen var det från Maj 2009 och därför passar det väl bra att fortsätta med Juni 2009?

I juni förra året var det dags för lille F att döpas. Jag och Thea följde med ner till mormorn och morfarns mysiga hus på landet (ca 2 timmar söder om London) för att hjälpa till med servering och barnpassning. På lördagskvällen, när "festen" var slut, gick vi på puben och drack några Pimm's för mycket... det låg nämligen en pub ca 2 minuters gångväg ifrån huset. Hihi. Där träffade vi två överförfriskade tjejer som bjöd med oss till ett bröllop som vi vålgästade, fast det gick snällt till, hoho. Vi hade en skitkul kväll!

I juni fick jag även reda på att jag skulle få följa med familjen P på semester till Portugal! Jag var väldigt glad över det :)

Firade midsommar utomlands för första gången, på fredagskvällen på en pub i Camden (där jag träffade en väldigt intressant person som jag sent kommer att glömma) och på lördagen i Hyde Park med Små Grodorna och annat trevligt!

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.9808997

Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0