Plus på kontot!

Shit alltså, jag har lyckats "spara" en massa pengar den här månaden. Har nyss betalat alla mina räkningar (förutom för gymmet, folktandvården och PT som dras automatiskt) och har rätt gött med cash kvar ändå. Har till och med kunnat föra över en tusenlapp på sparkontot utan problem. Det känns GÖTT!

Har nyss beställt en iPhone4 också. Det känns också GÖTT! Verkar dock vara ganska lång leveranstid på den, inte så gött. Men jag hoppas att det inte kommer att ta så jättelång tid, då kommer jag hinna ångra mig, haha! Aja. Lite cool och modern ska man väl få vara ibland. Fast det känns som om iPhone är värsta svenne-mobilen just nu. Haha.

Blir alltid lika förvånad när det är fredag nu för tiden. På ett bra sätt. Jag gillar fedagar. Och lördagar är ännu bättre :)

Ikväll ska jag och Johan gå ut och äta och sen hyra film. Mysigt. <3

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0