Tisdag

Sitter och väntar på att Idol ska börja och är grymt godis- eller chokladsugen. Åh. Har inget av dem hemma, vilket egentligen är bra. Köper i princip aldrig hem godis, kakor etc. för då vet jag att jag kommer att äta av det om jag är sugen. Så istället för godis får det bli lite jordgubbskräm och och en kiwi sen. Det är också gott.

Jag och Johan kollade på en lägenhet förut idag. Den vi skulle kolla på förra veckan var redan tagen och den här kommer vi nog inte få heller, eftersom vi inte kan flytta in förrän 1:a december. Lite synd, för den var väldigt fin och stor och låg väldigt centralt. Aja. Bara att fortsätta leta, håll tummarna för oss!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0