Ylva syndar - och fyndar!

Ikväll är det Tjejkväll på stan i Piteå, men jag ska på Scenisk Beredskap (kärlek!) så jag har inte möjlighet att gå. Så jag smet in på Carlings, där de har Tjejkväll hela dagen och hade REA på hoodies, koftor och jackor och lite halsdukar och så. Jag kom hem med en skinnjacka, en mysig kofta och två halsdukar - allt för 238 kr! Jag vet, jag har ju gjort en deal med mig själv att jag inte ska shoppa så mycket men... det beror faktiskt på vad jag shoppar. En skinnjacka är en investering och en varm kofta är välbehövlig nu i vinter. Och halsdukarna kostade 20 kr styck. Jackan kostade 99 kr, precis som koftan. Det bästa är att jackan har kostat ca 1700 kr... tyvärr fick nog det stackars djuret betala ett högre pris och det skäms jag lite för. Finns dock de som är värre. Jag lever i övrigt ganska miljö- och djurvänligt. Så... den som är utan skuld kan ju kasta första stenen!

Okej, efter en liten moralisk... hm... läxa(?) kommer bilderna på dagens inköp:


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0