Året som gått...

Jag tog mig friheten att sno denna lista av Jenny, för att sammanfatta mitt år, till viss del. Enjoy!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja, det kan man ju lugnt säga... jag tog ju t.ex. hand om tre barn under fem år, bodde i London, var på semester i Portugal och mycket mer.

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Jag hade nog inget nyårslöfte, faktiskt. Då hade jag nog kommit ihåg det.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej, inte någon som jag känner närmare.

4. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?

Både ja och nej.

5. Vad var din största framgång 2009?

Att jag var i London, helt enkelt. Dessutom kom jag ju in på den utbildningen jag ville :)

6. Vad spenderade du mest pengar på?

Hm, det var nog kläder och resor av olika slag. En del fest också.

7. Vad önskar du att du gjort mer?

Vet inte riktigt, är nog en hel del, tror jag. Kanske försökt upptäcka London lite mer och försökt lyssna till mitt hjärta mer - fast det var kanske det jag gjorde? Jag önskar att jag hade gjort en del saker annorlunda.

8. Vad önskar du att du gjort mindre?

Hm... det är en hel del här också.

9. Hur tillbringar du nyår?

I Göteborg - high five!

10. Vem saknade du?

När jag var i London saknade jag nära och kära i Sverige och nu när jag är hemma i Sverige saknar jag vänner och min värdfamilj i London. Just nu saknar jag några av mina klasskompisar i Piteå.

11. Finns det någonting du ångrar med 2009?

Ja.

12. Vilken del av 2009 var bäst? Första eller andra halvan?

Båda har varit bra, men det är svårt att klå London, I must say. Så jag måste nog säga första halvan, den vinner med en liten marginal.

13. Hur tror du 2010 blir i sin helhet?

Det blir ett spännande och givande år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0