Jag orkar inte

Det är mycket nu. Nästan för mycket. GAH!

Pratade med Maja på Skype idag, det var lovley (och välbehövligt)! Saknar henne!!

Har nyss umgåtts lite med Susanna :) Jag ska skriva ett personporträtt om henne. Har grunden nu, ska skriva färdigt artikeln imorgon, deadline är på onsdag kl.14 så jag måste verkligen bli klar...

Idag fick vi se "Citizen Kane" på föreläsningen. Den var intressant. På ett bra sätt. Ja, den var fan bra! Synd bara att stolarna är så jävla obekväma... well, det var en jättebra föreläsning idag, förutom att man var så jävla less på slutet. Bah.

Jag ska snart sova, är förbannat trött!

Borde diska också, men jag gör det imorgon, tror jag. Eller nä. Jag ska fan göra det nu så är det bortgjort. Kommer ändå inte orka/hinna det imorgon. Bläh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0