Ups and downs

Har (faktiskt) haft en bra dag här i Portugal. Troligtvis beror det till stor del på att jag haft en hel del tid för mig själv. Är 5 dagar kvar här nu, plus dagen vi reser hem. Vill tillbaka till London nu och sen vill jag att tiden ska gå fort där så att jag får komma hem till Sverige. Känns lite dumt att säga/tänka så, för det är ju faktiskt härligt i Portugal - när jag får tid för mig själv. Visst, det är väl kul att leka med ungarna också men... nej, jag trivs bra on my own eller med mina nära och kära hemma i Sverige. Det är okej att känna så.

Blir så sjukt less när jag nästan aldrig får vara ifred här, det är inte bra för min psykiska hälsa.

Men - det är bara 10 dagar kvar nu, sen kommer min goding till London town. High five!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0