En listig lista

Blev utmanad av Jenny, så nu kör vi ;)

4 tv-program:
Vem vet mest?
Paradise Hotel
Berg flyttar in
Välkommen åter

(Står på mitt mentala TV-schema idag)

4 saker jag har gjort idag:
Gett feedback på en tidning
Skrivit på slutuppgiften i Medieteori 2 (i princip klar nu!)
Druckit te
Pussat på en söt värmlänning

4 saker som jag längtar efter:
Ö-vik
Paris
London
Julen

4 saker på önskelistan:
Att (snart) få träffa mina vänner som inte bor nära mig
En ny lägenhet
En framgångsrik karriär
Ett par nya höst/vinterskor (svarta)

4 saker som jag avskyr:
Äckliga ljud (snark, sörpel, smask)
Halsont
Hosta
Att se barn och djur lida

4 saker som jag tycker om att göra:
Umgås med nära och kära
Gå på hockey
Skriva
Mysa

4 saker jag har ätit idag:
Gröt
Makaroner
Köttbullar
Ostriskaka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0