Tre saker

Tre saker jag inte förstår mig på: Mig själv (ibland). Rasister. Folk som inte är dåliga förlorare.
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Dator, brödrost, kamera.
Tre saker jag gör just nu: Spelar Betapet, tittar på TV, tänker.
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Resa, bli rik, skaffa familj.
Tre saker jag kan: Skriva, älska, prata.
Tre saker jag inte kan: Sjunga väldigt bra, slå ner någon, somna när jag hör någon som snarkar.
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Mig, Håkan Hellström, goda råd. 
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Slutföra alla mina projekt, dansa riktigt bra, fler språk.
Tre favoriträtter: Tacos, pizza, våfflor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0