Det kittlar i halsen

Jag har varit med om det såå många gånger förr. Den där jäkla förbannade rethostan! Har säkert 1 liter slem i halsen nu som inte kommer upp. Det gör jävligt ont i halsen, I can tell! Tror jag hade lite feber igår också och säkert imorse också. Det känns lite bättre nu, men var tvungen att dra en bang (haha, har fått de uttrycket på hjärnan) på att gå på stan med Hanna, tyvärr :( Lyckades pallra mig till mormor vid 12 för att äta lunch, men hostan blev värre, så jag traskade hem efter ca 1½ timme. I söndags var det mest huvudvärk (som jag antagligen fick med mig hem från Stockholm, haha!) men sedan kom hostan. Och halsont! YAY! Nej.

Min garderob ser förresten relativt städad ut nu. Jag hittade en del kul där inne. Ni vet, plagg som får en att tänka "varför i hela friden köpte jag det där?!" men även guldkorn, som t.ex. min t-shirt med texten "Modo Hockey SM-guld 2007". Lovley! Den har varit saknad.

Nä, nu ska jag lira en omgång Betapet innan jag tar mig en tupplur och/eller spelar The Sims 3. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0