Oväntade känslor

Hade visst glömt att ställa om klockan till vintertid, så jag vaknade ändå i rimlig tid imorse ;)

Träffade Elizabet för en fika på UH, det var riktigt nice! :)

Sen åkte jag till M. Det kändes bra, men samtidigt ganska jobbigt att träffas. Skönt dock att ha honom i mitt liv, han betyder så himla mycket för mig. När jag sedan åkte hem kom det en massa känslor och trängde sig på, som jag inte riktigt vet hur jag ska hantera. :(

Åt middag hos mormor, sen for vi till Kvantum och handlade. Vi glömde köpa fika, så jag åkte tillbaka och köpte Ballerina-kex och gigantiska kanelbullar :D

Ska strax sova. Imorgon bär det av till Piteå igen, med syster yster i släptåg! Wuhu! :)

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0