En tisdag, helt enkelt

Jag städade mitt badrum + dammsög rummet förut idag. Bra va? Har även köpt en vinterjacka, för 199 kr på Carlings! Den har kostat ca 1000 kr mer, men nu har de tydligen värsta rean. Först till kvarn liksom. Så jag gick till kvarnen och malde! :) Behöver (kanske) nya vinterskor också, men det får vänta ett tag till, faktiskt. Jag har ju ett par hemma i Ö-vik som jag tycker om, men de måste klackas om. Måste kolla upp om det finns någon slags skomakare här i staden.

Ikväll (snart) ska jag till Isabelle, det vankas nämligen Idolkväll! :D Me like! Så... jag återkommer om några timmar.

Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Miss*E*

IDOL! wiiee äntligen :)

2009-09-08 @ 19:11:38
URL: http://ericadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0