Shopping!

På ICA då, alltså. Faktiskt. Jag köpte bl.a. Fjällfil (åååh som jag har längtat efter det!!), rengöringsgrejs för badrummet, fiskpinnar, potatis (ja, du läser rätt, mamma!), fetaost, ris, lingonsylt och ProViva. ProViva är gudomligt gott! Ska ta och städa badrummet till veckan och dammsuga hela lägenheten. Det blir faktiskt smutsigt fortare än vad man tror. Najs bajs.

Lyssnar på Beatles nu och surfar runt. Köpte Aftonbladet + bilaga också, det var typ 7 sidor om Zlatan och matchen igår. NICE! Ska fortsätta läsa under frukosten imorgon. Jag kommer att ägna mig väldigt mycket åt läsning de närmaste tre åren, that's a good thing, I guess.

På återseende. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0