Sista rycket!

Imorgon (eller ja, senare idag, antar jag) ska jag städa och fixa. Har ställt väckaren på 08:11, så ska väl försöka vara uppe runt halv nio och käka frulle innan jag tar itu med tisdagens uppgifter som jag delat ut till mig själv;

Dammsuga nedervåningen
Städa mitt badrum
Tömma mina "bins"
Sopa köksgolvet
Tvätta (två maskiner)
Ev. plocka lite på barnens rum (antagligen inget jag måste göra, men kan ju vara snällt att plocka upp där en sista gång innan jag åker)

Idag (måndag) har det varit en riktigt härlig dag! Varmt och skönt :) Första halvan spenderade jag dock inomhus i ett shoppingcenter, Southside i Wandsworth. Kom hem med mestadels nödvändiga (enligt mig haha) köp. När jag kom hem gjorde jag en god sallad till lunch som jag avnjöt på en filt i trädgården. Solade/chillade där i ungefär en timme och sen började solen dra sig tillbaka från plätten där jag låg. Anna kom förbi och vi har kollat på My Sisters Keeper och Top Model :) Och ätit vattenmelon - gott!

Efter att jag har städat och grejat på ska jag ta en svängom på Northcote Road också. På kvällen blir det bio :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0