Ylva goes givmild

Köpte lite presenter till kidsen idag, ska slå in dem senare ikväll :) Köpte varsin "bubble wand" till D och C, så de kan göra megastora såpbubblor. Till F köpte jag en ask med fem små pussel, med tåg på. Sedan köpte jag en (svensk!) bok till dem att dela på, den heter "Oink oink, Benny", plus en ask med kritor som jag tycker att de behöver. Hoppas de blir glada :) G och J ska få en burk lingonsylt och en svensk kokbok, hoppas de gillar sylten, haha.

Efter kvällens barnvaktning är jag LEDIG ända fram till att skolan börjar igen. Känns bra. Kommer dock sakna barnen, mycket. Och själva London, såklart. Ska ändå bli väldigt skönt att komma tillbaka till Sverige. På onsdag bär det av hemåt!

Nä, man kanske ska fixa någon slags mat? Blir nog kycklingburgare med pommes. "Nyttigt" och bra, det är ju faktiskt fredag. FREDAG!

Köpte blommor till mormorn också förresten, hon blev jätteglad! Blir så inspirerad av henne, älskar att prata om resor med henne, hon har varit i nästan hela Europa och säkert en hel del andra ställen och är fortfarande sugen på mer. Hon har dessutom varit mycket i Sverige, Danmark och Norge, via sitt jobb. Är lite avis, hon och morfarn har en lägenhet i Spanien OCH ett hus i Portugal. Dessutom har de en jättemysig gård på den engelska landsbygden. Inte helt fel, eller hur?

Aja, mat var det.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0