Älska fotboll

Nyss hemkommen från puben. Såg matchen mellan Italien och Paraguay tillsammans med Nina, Jessica och Rob. Tog ett glas rosé. Gott. Det är ju trots allt sommar. Matchen var intressant, minst sagt. Trodde inte att Paraguay skulle stå sig så pass bra mot självaste Italien. Kul med underdogs, även om jag hejade lite mer på Italien. På fredag ska vi försöka få oss ett bra bord på ett schysst uteställe för att se när England möter Algeriet.

Är så glad att jag befinner mig just här när det är fotbolls-VM. Visst, det är synd att Sverige inte är med men hey - fotbolls-VM is the shit! Jag älskar fotboll.

Cheers!

Kommentarer
Postat av: Laura

Taaack så hemskt mycket.. kolla gärna första sidan snackar om inbillningsförhållande !! väldigt bra att veta om förhållanden ;)



Titta gärna in mina roliga videoklipp.. som jag har !! kolla under videoblog by Laura

2010-06-14 @ 23:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0