Party like a rockstar

Det var (som sagt) galet kul igår (och imorse). Vi började kvällen med att se matchen mellan England och Algeriet. Det gick inte så bra för England, tyvärr, men vi var lätt den bästa klacken, for sure. Efter matchen fortsatte vi till favoriten Bison & Birds. Det var precis som att "komma hem". Älskar verkligen det stället. Det är alltid bra musik och roligt folk där. Kändes precis som "back in the days" när jag och tjejerna rockade loss där var och varannan helg. Hade på mig en röd- och vitrandig hatt som väckte en del uppmärksamhet, tillsammans med min England-tröja. Kände mig ganska töntig, haha, men det var kul också. När vi drog vidare till nästa ställe, Café Sol, fick jag dock byta tröja. Fick låna ett linne av Kelly, som råkade ha två på sig. Sicken tur! Man fick nämligen inte ha England-tröjor där inne. Weird. Aja, vi dansade tills vi nästan stupade där inne. Bäst var "Single ladies". Vi försökte göra samma moves som Beyoncé, med ganska lyckat resultat ;) Vi följde med till någon slags efterfest, som inte direkt var någon fest, men ganska trevligt ändå. En kille spelade gitarr, "Wonderwall" och lite annat. Vi drog hem efter ganska kort tid, dock. Jag var så trött och mina fötter ömmade som fan. Gosh. Skönt att stupa i säng sådär på morgonkvisten.

I love London.

Nu ska jag strax sova. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0