iFredagsmys

Det känns sjukt ovant att ha en iPhone. Har bytt upp mig ganska rejält. Inget ont om min gamla mobil, men min nya är väldigt flashig. Den är helt fantastisk! Är grymt nöjd över resguiderna som jag laddat ner, för London och Paris. Coolt!

På tal om Paris; nu har jag och Johan bokat hotell också :) Vi ska bo vid kyrkan Sacre Coeur. Hur det nu stavas. Orkar inte kolla upp, men ni vet kanske vad jag menar ändå. I hope so. Åh, det ska bli så kul! Bonjour, Paris, here we come!! Den 3-7 januari, I can't wait! :) Ska försöka snåla nu resten av hösten. Har ju äntligen fått min iPhone, så just nu behöver jag inte så mycket mer. Förutom ett par nya, svarta höstskor. Hehe...

Är nöjd med resultatet i Idol, förutom att jag hellre hade velat se Madeleine i fredagsfinalen istället för Minnah. Aja. Mina favoriter är Daniel, Alice, Elin och Andreas. Tycker att det är en bra mix i år. Ett grymt bra startfält!

Nu ska jag nörda lite Betapet och sen sova.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0