Fäääääärdig!

Sitter på en av skolans Mac-datorer nu och upptäckte precis att min blogg-header ser fruktansvärt knasig ut här haha. Aja, huvudsaken att den är fin på min dator ;)

Är klar med min sida i InDesign nu, där jag har härmat en sida ur ÖA-sporten. Vi ska redovisa imorgon, det går nog bra.

Ikväll blir det Scenisk Beredskap. Känns liiite bättre med hostan och halsen. Håll tummarna för att det fortsätter att bli bättre, jag ska ju jobba på lördag!

Oh well, ska strax gå hem och fixa lite käk och kolla på Top Model.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

SVAR: Är helt med dig, tur att det finns fler vettiga människor där ute! :)

2010-09-23 @ 16:57:11
URL: http://sharpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0